Přesně jak je to v nadpisu článku. Je to totéž jako kniha, nebo prostě obal zboží. Když jste v supermarketu a máte stejné zboží za stejnou cenu, sáhnete asi po tom, co má hezčí obal. Tak to prostě chodí. Lidský mozek je složitá záležitost, ale tohle funguje již po staletí. Hezký obal snáze zboží prodává. Dále rozhoduje, zda jsou webové stránky funkční. Hlavní je tedy to, aby šlo na webu procházet jednotlivé stránky, aby fungovala tlačítka a na webu prodejním hlavně placení, které si zákazník zvolí. Tedy například kartou, nebo dnes již modernějším a rychlejším QR kódem. Protože i rychlost zde hraje svou roli.
Jistě byste neradi čekali, než se vám webové stránky načtou. Dejme tomu, že jste kynolog a víte, že jsou dva weby se stejnými články. Ten jeden se však načítá deset sekund a druhý je k dispozici během zlomku vteřiny. Na který web budete chodit častěji? A tohle neplatí jen pro vášnivé pejskaře, stejné je to třeba u potápěčů. Ti budou také volit stránky, které budou rychlejší. Tedy alespoň většina, protože netrpělivý potápěč asi nebude zcela v pořádku. Pokud se potápí pořádně hluboko, mohla by ho netrpělivost stát život. Pejskaře asi ne, ale vymstí se mu to na psíkovi později. To už pak pozná jen on sám, třeba na soutěži.
Za vizuální stránku může přímo webmaster a grafik, ale ti oba musejí jen dělat to, co jim majitel přikáže, protože web je jeho a on je platí. Tak jako si zedníci nemohou stavět dům, jak chtějí oni, tak ani webmaster nemůže stavět web, jak se mu zachce. Proto je nejlépe, když dá majitel pokyny, o čem to asi má být a pak dostane návrhy. Vybere, který se mu nejvíce líbí a na tom začnou pracovat společně. Výsledkem jsou webové stránky takové, že zaujmou hned na první pohled. A nemusí jen zrovna kynologa nebo potápěče. Je tím myšlen jakýkoli obor lidské činnosti.